Wednesday, March 4, 2009

DUBBEL DUBBEL JACKPOTT!

Ikväll är det dubbel dubbel jackpott på europatipset efter att ingen fått in 13 rätt dom två senaste omgångarna. Ikväll kommer det alltså bli en rätt fin utdelning oavsett rad och jag uppmanar till STORA system!

Lutar mig mot Man U, Aston Villa, Fulham, Tottenham och Sevilla.
Man U bör vinna mot ett KRAFTIGT försvagat Newcastle.
Aston Villa jagar 4:e platsen och har enormt fasit borta och vinner mot svajiga city?
Fulham är bra och var närmast segern mot Arsenal i helgen, klar 1.
Tottenham är i grunden bättre men kommer från en tung 2-timmars match (förlust) i cupen mot Man U i helgen och M-Boro vann senast mot Pool. SE UPP!
Sevilla har 2-1 att gå på från första mötet och man är starkare, Kanoute i storslag och han avgör här!

Två luriga Championchip matcher där jag rekomenderar helgarderingar. Även den tyska matchen är luraig och jag väljer hel.

Wigan såg starka ut mot Chelsea och ett försvagat Hammers tar max 1 pinne.
Everton ser fortsatt vasst ut och har börjat få igång målskyttet rejält, x2 räcker långt!
Jag tror på Bolton men väljer att helgardera för Stoke är luriga och med nye Beattie på topp har man fått en målskytt av rang, och Bolton är som starkast hemma men dags för Elmander att börja betala av på allvar och avgöra?

Barcelona kommer med ett något försvagad uppställning men ska ändå vara favoriter x2.

Ikväll tar vi hem dom STORA pengarna!

No comments: