Saturday, March 7, 2009

NU JÄVLAR!

Sista chansen på tips-sm och efter några mindre lyckade veckor så gäller det att gå ALL IN på skrällarna för att undvika Vasaloppet men även ha chans på totalsegern.
Jag kommer släppa lite tips som ni gärna får ta rygg på. Just nu ligger Dankan från Dankbar Bygg Arena i vallgroparna men det kan vända snabbt.

Tottenham vinner idag igen och jag tror man kommer göra ett ryck nu i slutet för att få till en hyfsad placering och man har ett bra lag!

SE UPP! Blackpool-Norwich är en helt jämn hiostoria och Norwich måste vinna sådana här matcher om man villa hålla sig kvar. Blackpool har svårt att göra mål. Jag spikar 2.
Birmingham-Southampton, Har B-ham hittat formen? Tveksamt, man har problem med målskyttet. Southampton har bra form och ligger på nedflyttning, går för 3 här, jag spelar 12.

Scunthorpe-Stockport, öppen match, jag spelar en chans 2 pga hemmalagets usla form.


Sedan spikar jag både Reading och Preston borta men båda lagen kan få det svårt så gardera, x2 borde räcka på båda.


Som sagt en chansartad rad som ni ser men jag resonerar att gå för vinst är enda möjligheten.
Second place first looser som det heter!

Så ikväll är det antingen fram med stavarna och vallan eller champagnen som gäller.
Lycka te!

No comments: