Saturday, March 14, 2009

Stryket!

Dags för stryktipset igen och så fort sm är över hittar vi en rad med sex premier l
eague matcher. Ser relativt enkelt ut idag. Tror att Newcastle kan skrälla borta mot Hull, man får tillbaka både Owen och Duff och dom är viktiga. Hull har ingen vidare foirm och 2 spelas.

Sedan hittar jag mina spikar i Bolton som är starka hemma samtidigt som Fulham inte hittar rätt borta, Swansea, går mot kval till prem league redan första säsongen och är ruggiga hemma samtidigt som palace tappat motivationen och ligger i ingemansland, kupongens säkraste, Watford går bra och klarar kontraktet, wednesday utan motivation?, Preston, inte imponerat på sistone plus att man har åroblem med målskyttet, Coventry är luriga och slår till när man minst anar det, här måste dock preston ta sig i kragen och försöka spela tillbaka sin kvalplats, Sheffield U, trots att Derby impoinerat senaste tiden väljer jag 1, det är trots allt klasskillnad och hemma ska inte United tappa poäng.

Garderar upp både Everton och Arsenal med x, Stoke är starka defensivt och borta brukar man gå för 1 pinne, Arsenal kommer stärkta efter straffvinsten mot Roma i veckan men den sitter i benen och Blackburn har börjat hitta formen, se upp!

Sedan har vi en intressant match till som inte är med på tipset (tidig match).
Det är Man U-Liverpool och jag har min kamrat Oskiz på plats för rapport.
Båda lagen imponerade i CL i veckan men jag tror på Man U dom har helt enkelt bredare trupp men se upp för Gerrard, hetaste spelaren i världen för tillfället enligt mig! 2-1 till Manchester!
Skål!

No comments: