Sunday, February 8, 2009

Söndagens summering!

Söndagens spel blev något av en besvikelse!
Topptipset sprack med 12 min kvar av Osasuna-Valencia när Osasuna avgjorde efter en fast situation och jag satt med x2. För er som läste förmiddagens inlägg höjde jag ett varnande finger för just Osasuna.

10 rätt på Europatipset gav noll kronor och det blir man inte fet på.

Positivt från dagen var att min "säkra" dubbel Man U och Juve satt även om den satt hårt inne för båda lagen. Där hade jag satsat 200 och fick drygt 600 i retur.

Även glädjande att se att 5 av 6 spikar jag tipsade om gick in och där den 6:e, Sampdoria ledde men tappade till oavgjort 10 min från slutet.

Bordeaux föll och det hade jag inte väntat mig.
Som sagt en skral kväll utdelningsmässigt men med en positiv känsla.
Tror att nästa helg kan ge mer på alla fronter. Så nya tag alla spelglada vänner... MVH Sjöhäst!

1 comment:

Anonymous said...

Va gott med full bollgottkontrollgott. Blev oxå förvånad över bordeaux. såg matchen och de var faktiskt mycket bleka. Franska är svårtippad förutom när det gäller Lyon förstås.

Idag spelar vi på Leeds va?

Oskiz