Saturday, February 7, 2009

Redovisning lördag...

Ja då kan jag sammanfatta lördagens spel. 8 rätt på tips-sm gör ingen glad och att Chelsea svek
gjorde att Topptipset föll på mållinjen. Däremot Liverpools sköna vändning mot Pompey i slutminuterna gjorde att jag trots allt plusade för dagen. Spelet som gick in var en trippel enligt följande: Sverige-Tjeckien (hockey) 1, Lecce-Inter 2, Portsmouth-Liverpool 2 till oddset 5,04 och med en satsad hundring blev det alltså 500 kr. Även supertoto lever för min del där enda oddshöjaren hittills är x i Chelsea. 5 av 5 inne än så länge.

Vad gäller fortsättningen i prem.league så är nu Chelsea rejält avhakat och det förvånar mig inte om Martin O´Neills A.Villa kniper 3:e platsen. Alla dom tre stora ligorna är avgjorda enligt mig
och om Man U vinner imorgon så väljer jag att betala ut till er som spelat dom som vinnare, 
precis som jag gjort på Inter och Barcelona.

Återkommer senare eller under morgondagen med söndagens spel!

No comments: